Processing failure due to large amount of scene movement

nice to meet you! This text uses a translator. There are nearly 50 scenes in the game I made, but when I play the game, the game slows down a lot when changing scenes several times. Is there any way to solve this problem? thank you.

初めまして!この文章には翻訳機を使用しています。
私が作ったゲームには50個近くのシーンがあるのですが、ゲームをプレイしていると、何度目かのシーン移動の際にゲームが酷く処理落ちします。
この問題を解決する方法はありますか?よろしくお願いします。

How do you change scenes?

「シーンを変更する」アクションを使用しています。その際、「その他の一時停止しているシーンを停止」に「はい」とチェックを入れています。

I’m using the “change scene” action. At that time, I checked “Yes” for “Stop other paused scenes”.

I think this happens because of GDevelop’s new lazy loading feature. Currently, it only preloads the assets of the main scene, leaving the rest of the assets to be preloaded in playtime, so maybe you should try this action:

If you change scenes while it doesn’t finish preloading, the loading screen will return, and you will have to wait it to finish preloading.

Thank you for your advice. I tried preloading the scene, but unfortunately the processing still slowed down. Loading screens between scenes did not appear.

助言ありがとうございます。
シーンのプリロードを試してみましたが、残念なことにやはり処理落ちは起こりました。
シーン間のロード画面は出現しませんでした。