If you’re using JavaScript, verify your code. Otherwise, this might be an issue with GDevelop - consider reporting a bug. Full error is: Parse error on line 4: Unexpected ‘Identifier’
Error: Parse error on line 4: Unexpected ‘Identifier’
at Parser.parseError (eval at createParser (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:4:28753), :149:63)
at Parser.parse (eval at createParser (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:4:28753), :150:1356)
at e. (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:26946)
at r (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:18861)
at Generator._invoke (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:19981)
at Generator.e. [as next] (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:19040)
at Object.e.dialogueTree.startFrom (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/dialoguetools.js:2:2488)
at Object.gdjs.Untitled_32sceneCode.eventsList12 (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/code0.js:1444:21)
at Object.gdjs.Untitled_32sceneCode.eventsList13 (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/code0.js:1620:121)
at c.gdjs.Untitled_32sceneCode.func [as _eventsFunction] (file:///C:/Users/unloc/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/code0.js:1786:27)