Error linking dialogs

Error: Parse error on line 9: Unexpected ‘Identifier’
at Parser.parseError (eval at createParser (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:4:28753), :149:63)
at Parser.parse (eval at createParser (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:4:28753), :150:1356)
at e. (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:26946)
at r (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:18861)
at Generator._invoke (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:19981)
at Generator.e. [as next] (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:19040)
at r (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:18861)
at l (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:20413)
at Generator._invoke (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:19758)
at Generator.e. [as next] (file:///C:/Users/lulun/AppData/Local/Temp/GDTMP–1/preview/Extensions/DialogueTree/bondage.js/dist/bondage.min.js:3:19040)

I’ve renamed it, recreated it, used the link button and nothing works